czwartek, 26 stycznia 2012

Chiny part 5

Dnia następnego postanowiliśmy trochę odpocząć, aczkolwiek nie do końca to wyszło - znowu było dużo chodzenia.
W każdym bądź razie wybraliśmy się do Beihai Parku.
Pogoda była fantastyczna, także wybór spędzenia tego dnia na świeżym powietrzu jak najbardziej trafiony.
Duży obszar parku zajmuje jezioro.
 Na początek postanowiliśmy popływać trochę rowerem wodnym, skąd mogliśmy podziwiać pawilony i świątynie, która była usytuowana na wzgórzu, więc była dobrze widoczna z wielu miejsc w parku.

A tu jednen z przykładów fantastycznej znajomości języka angielskiego przez chińczyków: "No smocking" ;D

Jedna z atrakcji parku...
 ... jaskinia z figurkami. Hmm w sumie dość mało fascynujące :P

Idealne miejsce na spacer z dzieckiem.

Ponieważ całego dnia nie da się spędzić w parku, to później poszwędaliśmy się trochę po uliczkach Pekinu.
 Wybieranie pocztówek :)

Jak już jesteśmy w Pekinie, to trzeba pójść na kaczkę po pekińsku! Oczywiście tylko oryginalną. Restauracja do której poszliśmy ma ponad 300 lat tradycji.
 Kucharz kroi kaczkę na naszych oczach.
 Skórka jest po prostu bajeczna!

Najedzeni poszliśmy jeszcze na wieczorny spacer. Jak widać na ulicach wciąż jest masa ludzi.
Na koniec dotarliśmy do opery, która jest otoczona wodą, a dostać się tam można podziemnym tunelem.

1. przepiękne zdjęcia
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

2. Zazdroszczę takiego zwiedzania ;)

1. Ja też zawsze wszystkim zazdroszczę - takie podróże są naprawdę fantastyczne ;)

3. Ale fajno ! <3 Mam nadzieje że w tym roku jeśli mój piękny nie przyjedzie, a jeśli przyjedzie to w przyszłym zrobie sobie wycieczkę taką po Tajwanie. :D haha Już nie mogę się doczekać całe dnie z NIM <3 i zwiedzanie + imprezy XD hahah już chcę na Tajwan ! *o*

1. Noooo i koniecznie rób mnóstwo zdjęć jak już tam będziesz *.* na pewno będzie tam super^^