wtorek, 25 października 2011

Początek

Witam
Jak każdy wie początki są trudne. Mam problem od czego by tu zacząć.
Tak w skrócie, blog będzie zapiskiem wszystkiego co mi wpadnie do głowy, ale również będę pisała o wycieczce do Chin, którą odbyłam we wrześniu. Od tego czasu jestem absolutnie zakochana w tym kraju (a również w pewnym chińczyku ;p).


Zapomniałam się przedstawić. Na imię mam Aldona, ale ponieważ nie lubię swojego imienia, preferuję Donna lub Donut. Jestem 20-sto letnią studentką architektury krajobrazu, mam fioła na punkcie Azji  (więc tematyki azjatyckiej na blogu można się dużo spodziewać), uwielbiam jeść - od słodkości po ostrą chińszczyznę, a cała reszta pewnie wyjdzie "w praniu" ;)


A teraz lecę robić sushi i jak ładnie wyjdzie, to może się pochwalę efektem :D

byebye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz